جواب این سوال حتما خیر است شما بهترین خدمات یا محصولات را حتما برای ارایه بیشتر آن یا کالا یا خدمت عرضه می کنید و شما راهی جز تبلیغات موثر جهت معرفی محصولات خود ندارید پس باید گفت شما جهت عرضه هر چه بهتر و بیشتر محصولات خود باید تبلیغات بهینه داشته باشید ولی در ابتدا برای هر نوع تبلیغ حتما باید شناخت صحیح از بازار هدف خود داشته باشید، که محصولات و خدمات شما مورد نیاز چه قشری از جامعه می باشد و این شناخت در تبلیغات شما بسیار موثر است و این کار هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش خواهد داد بنابراین باید به این نکته اشاره کرد که تبلیغات موثر شما به نوعی حضور موفق شما در بازار رقابتی خواهد بود در نتیجه حجم تبلیغات شما به بازار هدف شما بستگی دارد که دریابید درآن حوزه چه رقبایی دارید شما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر یک از ابزار تبلیغاتی مزایا و تاثیر گذاری خود را دارد بدین معنی که شما تاثیری که بر تبلیغات در فضای مجازی بر روی فروش خود دارید با تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات روزنامه ای یا بیلبوردی بسیار متفاوت خواهد بود چنانچه در بحث تبلیغات در حوزه های تخصصی به حضور در نمایشگاههای تخصصی می توان اشاره نمود.
نکاتی که جهت ارایه بهترین تبلیغات می بایست در نظر گرفت عبارتند از:
١- انتخاب یک تیتر و عنوان آگهی مناسب
٢-شکل ظاهری و محل قرار گرفتن تبلیغ
٣-انتخاب جمله اول که خواننده را به مطالعه ادامه متن ترغیب کند.
۴- آیا متن تبلیغات می تواند تخیل و ذهن مشتری را بصورت بالقوه فعال نماید.
۵-ارایه مدرک و گواه برای سخنان خود در تبلیغات
۶- صداقت و تبلیغی خلاق و متفاوت
٧- مختصر و مفید
٨- انتخاب رسانه تبلیغاتی مناسب برای تبلیغ مطابق شناسایی بازار هدف
٩-انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب کالا یا خدمات
١٠-طراحی مناسب
وحید سلیمی
منبع : http://www.asianews.ir/2017/12