به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، گروه برند فاینانس (Brand Finance) از نشریه بنکر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتی« فایننشال تایمز (Financial Times) » همه ساله نسبت به ارزیابی برندهای برتر بانکی جهان بر اساس شاخصهای کمی و کیفی شامل فرآیند ایجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام میکند.
در آخرین رتبهبندی نشریه بنکر منتشر شده درماه فوریه سال ۲۰۱۸، بانک پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانکهای بینالمللی موفق شد با ۹ پله صعود نسبت به سال قبل، در جایگاه یکصد و شصت و ششم(۱۶۶) برند برتر بانکهای جهان و همچنین به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست ۱۰ برند برتر بانکهای خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظهای را به ثبت برساند.
گفتنی است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبهبندی مذکور معادل ۱،۱۷۰ میلیون دلار آمریکا ارزیابی شده که حاکی از ۱۹/۶% رشد نسبت به ارزش برند این بانک در سال ۲۰۱۷ است.