سلیمانی گفت: پرداخت دیرهنگام خسارت و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی، مهمترین آسیب صنعت بیمه است.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
به گفته وی، با تنوع بخشی به شیوههای سپرده گذاری شرکتهای بیمه و استفاده از همه ظرفیت آیین نامهها میتوان ضمن حفظ سرمایههای این صنعت به رونق تولید کمک کرد.
بیشتر بخوانید: سهم علی الحساب شرکتهای بیمهای تعیین شد
وی اضافه کرد: توزیع سپرده گذاریهای بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیتهای اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایهای نیز موثر است.
سلیمانی هزینههای مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی را سرمایه گذاری شرکتها دانست و افزود: تکیه بر جوانگرایی و تاکید بر امر آموزش، آینده و افقهای خوبی را پیش روی شرکتها قرار میدهد.
رئیس شورای عالی بیمه درباره اهمیت امنیت شبکهها در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تامین میکند و به همین سبب از تخریبها مصون نیست.
به گفته وی، افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکتهای بیمه نشاندهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است.
وی تاکید کرد:یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایههای خرد برای ایجاد سرمایه گذاریهای عظیم است که سیاست گذاران شرکتهای بیمه باید به این امر توجه ویژهای داشته باشند.
منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6926503