نحوه دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی.
در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم.
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم.
دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی
ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟
پاسخ :از طریق پرتال اختصاصی کارفرما به آدرس portal.tamin.ir
نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه در اولین بازدید چگونه است؟
پاسخ : کارفرمایان کارگاهها میبایست قبل از ورود به سایت با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی، رمز عبور اختصاصی خود را دریافت کنند.
بهترین مرورگر برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کدام است؟
پاسخ : Mozila firefox
چگونه نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه بگیرم؟
کارفرما یا نماینده قانونی وی به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.
اگر رمز “کلمه عبور” خود را فراموش کرده باشم چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: کارفرما یا نماینده قانونی وی مجدداً باید به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.
عملیات درخواست برگ پرداخت در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟
پاسخ : راهنمای کاربری مربوطه در سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir وجود دارد
نحوه پیگیری درخواست در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه چگونه است؟
پاسخ : با استفاده از کد رهگیری که زمان ارسال لیست اختصاص یافته، امکان پذیر است.
برای پرداخت حق بیمه به چه روشهایی میتوانم اقدام کنم؟
پاسخ : سایت اینترنتی سازمان، عابر بانک، مراجعه به بانک، حضوری در محل شعبه، تلفنبانک رفاه کارگران
پرداخت حضوری در کدام یک از بانکهای عامل انجام میشود؟
پاسخ : کلیه بانکهای طرف حساب (رفاه، ملت، ملی و …)
پرداخت غیر حضوری “اینترنتی” از طریق کدام بانکها انجام میشود و به چه صورت؟
از طریق شبکه شتاب
در صورت ارسال لیست بیمه با اطلاعات اشتباه آیا امکان تغییر و ارسال مجدد اصلاح شده آن وجود دارد و به چه صورت امکان پذیر است؟
پاسخ: بررسی لیستهای ارسالی کارفرما با رعایت ماده ٣٩ قانون تامین اجتماعی انجام میپذیرد؛ لذا جهت بررسی اطلاعات اشتباه یا امکان تغییر و ارسال مجدد، مراتب را به همراه مدارک و مستندات به شعبه مربوطه ارائه کند.
بیشتر بخوانید: