پژوهشگر اقتصاد کشاورزی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
برخی رسانههای داخلی با اقدامات ضد تبلیغ خود در خصوص محصولات کشاورزی ایران، منافع ملی را به خطر میاندازند.
محمد جواد مویدیان بیان کرد: رسانههای داخلی در زمینه برگشت خوردن محصولات کشاورزی رفرنس رسانههای معاند و رسانههای کشورهای مقصد صادراتی شدهاند. با این وضعیت اگر روسیه به اخبار رسانههای داخلی در خصوص آلوده بودن همه محصولات کشاورزی کشور اتکا کند، تقاضای وارداتی خود را از ایران کاهش میدهد.
منبع : https://www.90eghtesadi.com/Content/Detail/2145885