مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکتهای تابعه شرکت سرمایهگذاری سازمان تأمین اجتماعی (شستا)،در بخشی از سخنانش گفت: در شرکتی که عمومی غیردولتی است و سهامدار آن میلیونها کارگر و بازنشسته هستند، نباید فضا به سمتی برود که اشخاص به خودشان اجازه دهند افرادی را برای مدیریت معرفی کنند که ممکن است به سود سهام آن آسیب بزنند و پاسخگو هم نباشند. اگر تأمین اجتماعی و شستا را درست معرفی کنیم و اگر تصویر درستی بسازیم و ذینفعان این شرکتها را به درستی معرفی کنیم، این که اموال آن متعلق به چه کسانی است و چرا باید صحیح مدیریت شود، بخشی از فشارها بر تأمین اجتماعی و شستا کم میشود.
برای عضویت درایرانیکارت ازلینک زیر استفاده نمائید :
وی افزود: لازم است دقت کنیم تا کسی در امور شرکتی که سهامدارش بیش از چهل و هفت میلیون نفر و عمدتاً از بخش کارگری است، دخالتی نکند تا به سود سهامش و به این سرمایه لطمه وارد شود.
سالاری ادامه داد: شاید ما تأمین اجتماعی و شستا را به درستی به جامعه معرفی نکردهایم. شاید نیاز است فرهنگسازی کنیم و معرفی خود را از زاویهای دیگر گستردهتر کنیم. متأسفانه تأمین اجتماعی اکنون این وضعیت را ندارد. یعنی در امور شرکتهایی که حتی صددرصد دولتی هستند، کمتر مداخله میشود تا در نهادهای عمومی غیردولتی که تقریباً بیش از نیمی از ملت ایران در آن شریک و سهیم و ذینفع هستند. این وضعیت برای شستا مشکلات زیادی ایجاد کرده است و کار مدیران شستا و سایر شرکتهای تابعه را سخت کرده است. اما روابط عمومیها باید در جهت برطرف کردن این مشکلات گام بردارند تا بخشی از این مسائل و مشکلات حل شود.
برگرفته از : https://asrkhabar.com/fa/news/692497